Könyvelői vagy pénzügyi ismeretekkel rendelkező csapattagot keresünk.

Főállású

Könyvelői vagy pénzügyi ismeretekkel rendelkező csapattag

Animátorokat keresünk projekt alapon, különböző desztinációkra, full-board ellátással!

Keressük azon igazán pörgős egyéneket csapatunkba, akik szeretnek és foglalkoztak is már fiatalokkal (16-18 évesekkel), nagyon jó problémamegoldó és kiváló kommunikációs képességgel rendelkeznek.

Kiutazás: április 22.
Hazajövetel: június 07.

Amit adunk:
  • Főállás, 8 órás munkaviszony 
  • Szegedi folyamatosan fejlődő, igényes iroda, szuper jó  közösséggel
  • Fontos tudni, hogy mindennapi bejárás szükséges, a feladatokból fakadóan sajnos nincs lehetőség home office-ra. De, ez nem azt jelenti, hogy nincs rugalmasság a szervezetben, ha beteg a gyermeked, vagy fontos magánügyet kell elintézned, akkor erre lehetőséged lesz munkaidőben is. Az elvégzett munka számít, nem pedig az irodában töltött idő.  
  • A lehetőségeinkhez mérten igyekezni fogunk a fejlődésedet támogatni. Legyen az digitális készségek fejlesztése, külföldi tréningen való részvétel, vagy olyan tevékenység amely – Téged fejleszt – különösen, ha az kölcsönösen számodra, és számunkra is előnyös
  • Emberközpontú vezetés
Feladataid lesznek:
  • Pénzügyi és általános adminisztratív feladatok elvégzése
  • Könyvelési anyagok előkészítése
  • Számlák kiállítása, bejövő számlák rendszerezése és nyilvántartása
  • Banki kivonatok ellenőrzése
  • Kapcsolattartás külső könyvelő cégekkel, auditorral, adótanácsadóval
  • Munkavállalókhoz kapcsolódó adminisztráció, nyilvántartások vezetése
  • Az adminisztratív csapat munkájának támogatása
  • Postázás, levelek, csomagok átvétele
  • E-mailek kezelése
Amivel kérünk, hogy rendelkezz:
  • Monotonitástűrés
  • Adminisztráció szeretete
  • Angol középszint legalább (elég ha írásban van meg). 
  • MS Office ismeret, számítástechnikai ismeretek
  • Csapatjátékos attitűd
  • Agilitás, képesség nyomás alatt is teljesíteni
  • Tapasztalat pénzügyi adminisztrációs területen
  • megoldás-centrikus szemlélet, proaktivitás,
  • önálló, precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • rugalmasság, nyitottság, új szituációkhoz való gyors alkalmazkodóképesség
Előny a következő programok ismerete:
  • Quick
  • Szamlazz.hu
  • Google Drive 
  • Slack

Nem árulunk zsákbamacskát! Vannak olyan időszakok, amelyek intenzívebbek, és amelyek lazábbak. A szervezet a terheltségnek, és szorgalomnak megfelelően igyekszik honorálni a közösségünk tagjait. Ha egy-egy résszel, amelyet felsoroltunk nem rendelkezel, de imádod a számokat, pénzügyeket, van tapasztalatod könyvelésben, és bírod a papírmunkát, akkor is várjuk jelentkezésed! 

A pozícióra fizetési igény megjelölésével és egy LinkedIn linkkel vagy CV-vel lehet jelentkezni. A jelentkezésedet kérünk, hogy a future@meout.org címre küld “Admin csapattag” tárggyal.

Jelentkezési határidő: május 15.